Tein hurjan mokan vaihtaessani facebookin sivupohjaa.Olin sattumalta onnistunut tekemään jotain,jonka seurauksena sivulle pamahti teksti:MENI NAIMISIIN!Apua.Totta kai kavereilta sateli onnitteluja ja jopa niiltä,jotka taatusti tiesivät minun olevan naimisissa.

Emme voineet miehen kanssa muuta kuin nauraa asialle.Päätimme,että tämä oli varmasti jokin merkki tilanteeseemme.Nyt oli uuden,varovaisen alun paikka.Seuraavana aamuna kävimme ostamassa minulle uuden vihkisormuksen.

Nyt mennään uutta aikaa,kerrasta poikki metodilla.Terapiassa keskustelimme kahden ammattilaisen kanssa uuden suhteemme toiveista ja rajoista.Kaikki on mennyt toistaiseksi hyvin ja mies on kohdellut minua toiveideni mukaan.

Pidän edelleen minimaailmani pakokeinona.Remontti on valmis ja voin muokata sen asunnokseni vaikka yhdessä päivässä.Olen valmis panostamaan uuteen alkuun,mutta tarpeen vaatiessa keskitän kaikki voimani itseeni ja jaksamiseeni.

En vielä tiedä mitä mieltä olen uudesta tilanteesta tai ylipäätään haluanko olla mitään mieltä siitä.Itsesuojeluvaistoni on niin vahva etten enää uhraa itseäni miehen edessä.En voi kuitenkaan koskaan elää kenenkään toisen elämää vaikka kuinka tahtoisin.

Olen oppikoulussa.Seuraava terapeutin aika on huhtikuussa.